Product was successfully added to your shopping cart.

پاسخ به سوالات متداول:

سفارش خود را چگونه ثبت کنم؟

بعد از انتخاب محصول و با وارد شدن به سبد خرید با کلیک برروی مستطیل آبی رنگ با نوشته اقدام به تسویه می‌توانید سفارش خود را ثبت و نسبت به پرداخت اقدام کنید. تسویه و ثبت سفارش در سایت  به دو صورت ثبت‌نام در سایت و یا به صورت مهمان امکان‌پذیر است.  

پس از اتمام تمامی مراحل چنانچه ایمیل برای شما ارسال شود به معنای اتمام صحیح مراحل و ثبت سفارش شماست.

در صورت بروز مشکل، تغییرات و یا عدم دسترسی به تلفن شما از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد. لطفا ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کنید و از دسترس بودن آن اطمینان حاصل نمائید.

 

از کد تخفیف چطور استفاده کنم؟

پس ار انتخاب محصولات، با وارد شدن به سبد خرید می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف خود از تخفیفات برروی فاکتور خود استفاده نمائید. توجه داشته باشید کد تخفیف بر روی محصولات تخفیف خورده اعمال نمیشود.

در بخش سبد خرید در قسمت انتهای سمت چپ و در زیر آیکون اقدام به تسویه که به رنگ آبی و در بخش بالایی صفحه قابل مشاهده است مستطیل طوسی رنگی با عنوان کدهای تخفیف وجود دارد بعد از کلیک برروی این مکعب، با وارد کردن کد تخفیف خود به صورت صحیح میزان تخفیف از هزینه کلی فاکتور شما کسر می‌گردد.

آیا می‌توان از کد تخفیف برروی محصولات تخفیف دار مثل SOS و DisMiss استفاده کرد؟

خیر، با توجه به اینکه برروی این محصولات تخفیفات نهایی لحاظ شده است،امکان استفاده از کد تخفیف برروی آن‌ها وجود ندارد.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله در ایام کاری و در ساعت 9 الی 17 هر روز امکان لغو سفارش تا 3 ساعت پس از تائید سفارش وجود دارد. بعد از ساعت اعلام شده و در ایام غیر کاری و تعطیلات رسمی شما می‌توانید در اولین روز کاری بعد ثبت تا ساعت 11 سفارش خود را لغو کنید.

هزینه تحویل سفارشات چقدر است؟

  • تهران:

اگر مبلغ کل فاکتور خریداری شده توسط مشتری بیشتر از ۱۰۰,۰۰۰ تومان باشد ارسال رایگان و کمتر از این مبلغ ۵,۰۰۰ تومان هزینه ارسال از مشتری دریافت می گردد.

  • شهرستان:

اگر مبلغ کل فاکتور خریداری شده توسط مشتری بیشتر از ۱۰۰,۰۰۰ تومان باشد ارسال رایگان و کمتر از این مبلغ 8,۰۰۰ تومان هزینه ارسال از مشتری دریافت می گردد. تمامی محصولات توسط پست پیشتازارسال می‌گردد.